مناقصه

موضوع: مناقصه شماره 30-99 ، خرید5000  عددآداپتور دستگاه کارتخوان

تاریخ : 99/10/27

 موضوع: مناقصه شماره 30-99 ، خرید5000  عددآداپتور دستگاه کارتخوان

این شـرکت در نظـر دارد نسبت بـه خریـداری تعداد 5000 عدد آداپتور دستگاه‌های کارتخوان در انواع مختلف مطابق با مشخصات و شرایط زیر و مدارک پیوست اقدام نماید. لذا مقتضی است قیمت پیشنهادی خود را مطابق با فرم پیشنهاد قیمت به همراه سایر مدارک درخواستی در سه پاکت جداگانه به شرح زیر بصورت در بسته حداکثر تا پایان وقت اداری (ساعت 14:00) شنبه مورخ 1399/11/04  به آدرس: بلوار نلسون ماندلا، خیابان گلگونه، پلاک 42، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان، دفتر معاونت پشتیبانی و مالی تحویل و رسید آن را دریافت نمایید.

* پاکت الف: شامل چک صیادی به مبلغ 300،000،000 ریال بابت شرکت در مناقصه
* پاکت ب: شامل خلاصه ای از رزومه کاری، 3 نمونه از هر مدل آداپتور ( تحویل آداپتورها فوری می باشد) همچنین تصویر مهر و امضا شده کلیه اسناد مناقصه 
* پاکت ج: شامل پیشنهاد قیمت مطابق با فرم پیوست

ردیف شرح تعداد
1 آداپتور (8.5V, 3A الی 9) دستگاه کارتخوان بایتل IC3300 و IC3600 2000
2 آداپتور (12V, 3A) دستگاه کارتخوان بایتل Flex5100 1000
3 آداپتور (9V, 3A) دستگاه کارتخوان نیولند SP830 و SP50 1000
4 آداپتور (5V, 1A) دستگاه کارتخوان نیولند SP600 1000

لازم به ذکر می باشد:

* کلیه آداپتورها می بایست دارای گارانتی معتبر یک ساله باشد.
* فیش خروجی آداپتور می بایست متناسب با دستگاه های کارتخوان جدول بالا باشند. همچنین کابل برق می بایست همراه آداپتور ها ارائه گردد.
* آداپتورها می بایست بصورت جداگانه و در بسته بندی مناسب تحویل گردد.
* شرکت برنده مناقصه می بایست بعد از ابلاغ ، تعداد 5،000 دستگاه آداپتور درخواستی را بصورت فوری تحویل نماید .
* کلیه آداپتورها می بایست دارای خصوصیات و مشخصات ذکر شده در مدرک پیوست باشند.
* محل تحویل موضوع معامله، انبار شرکت واقع در شهرک صنعتی پرند بلوار صنعت ، خیابان فرخنده ، کوچه سپیدار ، پلاک C5  می‌باشد همچنین هزینه حمل بر عهده فروشنده خواهد بود.
* در صورت درخواست فروشنده، 25 درصد از مبلغ کل پیشنهادی به عنوان پیش پرداخت در قبال دریافت ضمانتنامه بانکی به همان مبلغ به فروشنده پرداخت می گردد.
* جهت کسب اطلاعات تکمیلی می‌توانید با آقای فراهانی از واحد پشتیبانی پذیرندگان خاص با شماره تلفن 22661777 داخلی 3507 تماس حاصل فرمایید.

* پس از ارجاع سفارش، شرکت برنده مناقصه ملزم به ارائه یک فقره ضمانت نامه بانکی به مبلغ 10% قیمت پیشنهادی بابت حسن و انجام تعهدات می‌باشد.

* ضمانتنامه معتبر صرفا شامل ضمانتنامه بانکی، ( با اعتبار 3 ماهه و قابل تمدید)، چک بانکی تضمینی در وجه شرکت و یا واریز وجه به شماره حساب 6-69609-2 به نام شرکت تجارت الکترونیک پارسیان نزد بانک پارسیان شعبه مسجد جامع کد 1059 می باشد. به پیشنهادهای فاقد سپرده، سپرده‌های مخدوش، سپرده‌های کمتر از میزان مقرر، چک شخصی و نظایر آن ترتیب اثر داده نخواهد شد.

* برنده مناقصه حق واگذاری تمام و با بخشی از موضوع معامله  به دیگری ندارد.
* شرکت در رد و پذیرش هر یک از پیشنهادها مختار می‌باشد.
* به پیشنهادهای فاقد امضاء، مشروط، مبهم، مخدوش و پیشنهادهایی که پس از موعد مقرر واصل شوند، ترتیب اثر داده نخواهد شد. بدیهی است درج هر گونه شرایط و ذکر جزئیات، باعث ابطال فرم پیشنهاد قیمت خواهد شد.
* برگ استعلام قیمت (پاکت ج) می‌بایست مطابق با فرم پیوست تکمیل و ارائه گردد. بدیهی است پیشنهاد قیمت در اشکال دیگر مورد قبول واقع نمی‌گردد.
* در صورتی که برنده مناقصه حاضر به انعقاد قرارداد و انجام معامله نشود، سپرده او ضبط و با نفر دوم برنده، معامله انجام می شود و سپرده برنده دوم مناقصه نیز در صورتی که از انعقاد قرارداد و یا انجام معامله امتناع ورزد، ضبط خواهد شد. قبل از انعقاد قرارداد یا تسلیم ضمانت انجام تعهدات از طرف برنده مناقصه، سپرده نفر دوم و سوم مسترد نخواهد شد.
* چنانچه نفرات اول و دوم از انجام معامله امتناع کنند یا انصراف دهند، در صورت عدم استرداد سپرده نفر سوم، شرکت مجاز به انعقاد قرارداد با نفر سوم می‌باشد.

* هر سه پاکت توأماً در یک پاکت واحد در بسته و لاک و مهر شده که روی آن عبارت «پیشنهاد شرکت در مناقصه شماره 30-99 مربوط به خرید آداپتور دستگاه کارتخوان» درج شده باشد، قرار داده شوند.